camino real - Reisverslag uit Bogotá, Colombia van Johan Sprong - WaarBenJij.nu camino real - Reisverslag uit Bogotá, Colombia van Johan Sprong - WaarBenJij.nu

camino real

Door: decolombiaantjes

Blijf op de hoogte en volg Johan

23 Februari 2012 | Colombia, Bogotá

ola allemaal,
hoe is het bij jullie in nederland alles goed hopelijk!woensdagavond zijn we naar een mis geweest,het was aswoensdag.dat was leuk om mee te maken.er lopen hondjes rond onder de mis een baby krijgt de fles en mooie muziek en zang iedereen kreeg een kruisje van as op zijn voorhoofd.dat was weer bijzonder om mee te maken.vandaag donderdag zijn we om 8 uur aan de wandeling begonnen naar guane een dorpje van 1500 inwoners 831m hoog.dit pad is in 1871 aangelegd door de bewoners van guane
met grote keien en rotsblokken.in 1988 is het uitgeroepen tot een nationaal monument.het meeste gaat bergafwaarts af en toe klimmen.het was wel zwaar.de lengte is 9 kilometer duur ongeveer 2,5uur.onderweg grazende geiten mooie cactussen en andere mooie flora gezien en prachtige vlinders en natuurlijk mooie uitzichten.je loopt midden in het andesgebergte
Morgen gaan we naar Villa de Leyva en dat ligt op 2100 meter.een rit van ongeveer 6 uur.We schieten nu op volgende week zijn we weer al thuis.

De foto´s zijn van het begin van Barichara¡camino real en guane.