Afsluiting rondereis Colombia 2012 - Reisverslag uit Bogotá, Colombia van Johan Sprong - WaarBenJij.nu Afsluiting rondereis Colombia 2012 - Reisverslag uit Bogotá, Colombia van Johan Sprong - WaarBenJij.nu

Afsluiting rondereis Colombia 2012

Door: decolombiaantjes

Blijf op de hoogte en volg Johan

26 Februari 2012 | Colombia, Bogotá

TO VISIT COLOMBIA, THE ONLY RISK IS WANTING TO STAY

Waarom, het klimaat is prima, de mensen zijn vriendelijk, de flora en de fauna is hier fantastisch en het is hier goedkoop wat het logistieke verhaal betreft.

Bovenstaande is een zeer mooie slogan waar we van gezien hebben dat er inderdaad backpackers hier achter bleven. Fransen,italianen,duitsers en nederlanders gezien die hier verder hun bestaan opbouwen.
Wij hebben net als in 2010 weer een onvergetelijke, avontuurlijke vakantie gehad en hebben na 2 rondreizen een goed beeld van het geboorteland van onze zoon.
Wij bedanken wederom de Una Colombia (bedankt Eddy)die deze door ons zelf samen gestelde reis perfect heeft georganiseerd. Alle onderdelen die gepland stonden hebben we gedaan. De koloniale hotels waren prachtig en dat was al een belevenis om aldaar te verblijven. Ook de gids van Lonely Planet was onmisbaar tijdens deze reis die we overigens bij veel toeristen tegenkwamen.Morgen gaan we naar Bogota en onderweg zullen we nog twee leuke dorpjes zien en de zoutkathedraal, 120 meter onder de grond in de zoutmijnen nabij Bogota.
Laat ik mijn piet ook niet vergeten te noemen daar ik conditioneel veel van haar gevergd heb.
Lieven mensen, bedankt voor jullie reacties op deze site, wij vonden het erg leuk om dit te lezen evenals het verslag te schrijven en kijken er weer naar uit om jullie te ontmoeten.

Adios en Gracias

Jo en piet

• 26 Februari 2012 - 19:19

Jorinde:

pap en mam, een hele mooie reis met leuke verslagen om nog eens terug te lezen. Fijne thuisreis en tot gauw, liefs.

• 26 Februari 2012 - 19:35

Jan En Nanda:

Johan en Piet,
    Wij hebben meegenoten van jullie verhalen. Wij kijken uit naar jullie terugkomst. Veilige reis naar huis!

• 26 Februari 2012 - 20:57

Els:

Johan en Piet, zo te zien en te lezen een geweldige reis!!
    Er zitten prachtige foto's bij!!
    Goede en veilige terugreis, tot snel in Nederland, waar de lente eindelijk in zicht is....
    Groetjes Els

• 26 Februari 2012 - 21:56

Mario & Helena:

Pa en Ma wat een super mooie reis! We zijn trots op jullie. Hele goede reis Kusjes Mario & Helena

• 04 Maart 2012 - 17:17

Ingeborg:

Wat een prachtige foto`s Johan! Wat zien die hotels er geweldig uit...jullie hebben vast veel te vertellen

Groetjes Ingeborg