we zijn er - Reisverslag uit Bogotá, Colombia van Johan Sprong - WaarBenJij.nu we zijn er - Reisverslag uit Bogotá, Colombia van Johan Sprong - WaarBenJij.nu

we zijn er

Door: decolombiaantjes

Blijf op de hoogte en volg Johan

05 Februari 2012 | Colombia, Bogotá

We zijn net op colombiaanse tijd 22.15 uur geariveerd. Van huis uit gingen we om nederlandse tijd 01,00 uur en deden 3 uren over om 230 km te rijden ivm dichte mistbanken. In madrid hadden we een uur vertraging vanwege een technisch probleem bij de AIRBUS 340. wat een groot toesel is dat met 300 passagiers,enorm.Zeker als je ziet hoe deze zich beweegt tijdens de turbulentie.Daar hadden we meer last van als in 2010. Je moet dan niet kijken naar de vier grote straalmotoren waar je overigens in kan staan,want deze zwiepen aardig.

• 05 Februari 2012 - 09:19

Paul:

Gisteren de vertraging gezien, maar goed, jullie zijn er weer, alvast veel plezier, maar eerst gauw bijslapen.

• 05 Februari 2012 - 18:54

Mario & Helena:

Blij te horen dat jullie in colombia zijn!
    Veel plezier en we wachten graag jullie reisverhalen af.