foto´s geplaatst bij reisverslag Indianenmarkt. - Reisverslag uit Bogotá, Colombia van Johan Sprong - WaarBenJij.nu foto´s geplaatst bij reisverslag Indianenmarkt. - Reisverslag uit Bogotá, Colombia van Johan Sprong - WaarBenJij.nu

foto´s geplaatst bij reisverslag Indianenmarkt.

Door: decolombiaantjes

Blijf op de hoogte en volg Johan

15 Februari 2012 | Colombia, Bogotá

Lieve mensen

Zoals jullie weten heb ik erg veel geduld maar het is gelukt en heb ik een paar foto´s kunnen plaatsen op de site daar ik 4 minuten per foto moest uploaden. Of de PC is erg traag of ik heb te veel pikkels. Ik heb ook gebruik gemaakt van easy upload 2.3 maar dat hielp dus ook niet. Vandaar dat ik maar gestopt ben hiermee. Mogelijk van de week weer proberen. Er staan oa de volgende onderwerpen erop zoals onze hacienda in Sint AUGUSTIN,de rij mensen voor de bank wat verder liep dan op de foto. De gele beveiligingscar,een straat in het dorp, de bloedbank op het kerkplein voor 1 dag,de kerk inside, de chiva´s waar ik over geschreven heb, de indianenmarkt. En oma indiaan die graag op de foto wilde.
ik ben blij dat dit nu gelukt.
oja in Cali is het erg warm, 30 graden.
saludos
jo,piet

  • 16 Februari 2012 - 08:13

    Mario & Helena:

    Leuke Foto's!!! gr H&M

  • 16 Februari 2012 - 17:47

    Paul:

    Leuke fotoos Johan!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Johan

De oorspronkelijke bewoners ( Indianen) van Colombia.

Actief sinds 29 April 2010
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 35854

Voorgaande reizen:

04 Februari 2012 - 29 Februari 2012

Colombia 2012

03 Mei 2010 - 24 Juni 2010

Colombia & Equador

Landen bezocht: