31 mei en 1 juni - Reisverslag uit Canoa, Ecuador van Johan Sprong - WaarBenJij.nu 31 mei en 1 juni - Reisverslag uit Canoa, Ecuador van Johan Sprong - WaarBenJij.nu

31 mei en 1 juni

Door: decolombiaantjes

Blijf op de hoogte en volg Johan

01 Juni 2010 | Ecuador, Canoa

Zondagavond met de nachtbus naar Canoa gereden. Hij was een uur te snel(reed als een gek), waardoor we al om 5 uur ´s ochtends aankwamen. De nachtbewaker lag te slapen. Na een tijdje bellen zijn we maar over het hek geklomen en hebben we wat geslapen in een hangmat.
Om 7 uur kwam de vrouw van Joost eindelijk om ons een kamer te geven.

Het hotel van Joost is echt heel mooi! Het ligt aan het strand en helemaal aan het einde, waardoor er geen buren zijn. De kust hier is heel mooi omgeven door rotsen.

Na even te hebben geslapen hebben we een hele releaxte dag gehad. Beetje rondgelopen, gezwommen en gehangen in de hangmatten. Heerlijk!!!
En de dag heel goed afgesloten met heerlijke coctails bij de ondergaande zon... en in de nacht.....

Vandaag gaan we kijken of we onze vlucht kunnen omboeken van Bogota naar Quito (want wij willen hier wel wat langer blijven) en misschien kijken of we kunnen paragliden of surfles krijgen of een fiets huren of kanoenen. Kortom, genoeg te doen hier!!!!

• 01 Juni 2010 - 20:51

Laura :

zoooo, genieten man :)
    hoe hebben jullie het trouwens opgelost met stemmen, 9 juni?

• 02 Juni 2010 - 08:41

Johan:

Mario misschien met paragliden raak je mogelijk je vliegangst kwijt. laten we het hopen en doe voorzichtig. Is het nog gelukt om de tickets om te boeken?

• 02 Juni 2010 - 22:19

Corrie Van Haasteren:

Hallo,

Nou, jullie hebben het zo te lezen, prima naar je zin.
    Als ik dit allemaal lees krijg ik steeds meer zin om ook eens in Zui-Amerika rond te kijken. Het is dan wel handig dat jullie me tips kunnen geven.
    Nog veel plezier.

• 05 Juni 2010 - 09:26

Paul W.:

Leuk dat jullie het zo goed naar de zin hebben daar..buon viaje!

• 05 Juni 2010 - 16:44

Johan Sprong:

Helaas niet gelukt om de ticktes om te boeken. We vliegen gewoon vanaf Bogota. En ook paragliden is niet gelukt vanwege de wind. Maar voor de rest super tijd in Canoa gehad!!!

• 08 Juni 2010 - 14:46

Johan Sprong:

Aan Laura:
    Helaas niet opgelost. We hadden nog geen kaart toen we weggingen.... Dus we konden niemand machtigen... :-(