2, 3 en 4 juni - Reisverslag uit Canoa, Ecuador van Johan Sprong - WaarBenJij.nu 2, 3 en 4 juni - Reisverslag uit Canoa, Ecuador van Johan Sprong - WaarBenJij.nu

2, 3 en 4 juni

Door: decolombiaantjes

Blijf op de hoogte en volg Johan

05 Juni 2010 | Ecuador, Canoa

Helena:
Canoa was echt heerlijk!!
We hebben eigenlijk niet eens zo heel veel gedaan.
Beetje gezwommen, lekker in de hangmat gelegen en heel veel cocktails gedronken!!
Canoa zelf is een heel lief klein plaatsje omgeven door mooie rotsen en junlge aan de kust dus.
Mijn neef Joost was ook nog een paar dagen in Canoa, dus dat was gezellig.

We hebben nog een surfles genomen. Dat was best lastig. Ook omdat we eigenlijk te laat op de dag gingen, waardoor de golven te heftig zijn. (Echt heel heftig), maar we hebben we allebij bijna helemaal op onze board gestaan.

Ook hebben we gebody board. Dat is een heel stuk makkelijker dan surfen. En, als je een goede golf hebt, best kik, want je gaat heeeeeeeeel hard.

Verder nog een paar pogingen gedaan om te paragliden, maar dat was een beetje buiten het dorp. Dus we zijn er een paar keer heen gelopen, maar de ene keer was die kerel er niet en de andere keer was de wind weer niet goed. Dat heb je hier een Ecuador, waar alles net een beetje minder professioneel geregeld is.
Maar we hebben wel besloten dat we het graag willen doen, dus misschien maar een keer in Europa dan, of de volgende keer in Canoa.

We vonden het heel jammer dat we weer weg moesten, maar ja... we zijn al weer aan onze reis terug naar Bogota begonnen. Gisternacht hebben de de nachtbus genomen en nu zitten we alweer in Quito. Vandaag nog even rondkijken hier en morgen gaan we alweer naar de grens. (Het is namelijk niet gelukt om de ticktes om te boeken, dus we vliegen gewoon vanaf Bogota).
Het einde is helaas alweer echt in zicht nu........

• 05 Juni 2010 - 19:03

Johan_petra:

Inderdaad jullie reis zit er bijna op maar we vinden het wel weer fijn als we jullie van schiphol kunnen halen. Nog veel plezier in Bogota en we zien jullie op 13-6-10