Quito, Pasto, Popayan - Reisverslag uit Popayán, Colombia van Johan Sprong - WaarBenJij.nu Quito, Pasto, Popayan - Reisverslag uit Popayán, Colombia van Johan Sprong - WaarBenJij.nu

Quito, Pasto, Popayan

Door: decolombiaantjes

Blijf op de hoogte en volg Johan

07 Juni 2010 | Colombia, Popayán

Zaterdag hebben we nog een dagje in Quito gezeten. We zijn naar de Capilla del Hombre geweest van de Ecaudoraanse kunstenaar Oswaldo Guayasamín.
Echt heel indrukwekkend en mooi. Ook de omgeving is heel mooi. Het ligt onder zijn oude huis (waar hij begraven ligt onder een boom) met heel mooi uitzicht over de stad (misschien wel mooier dan vanaf Casa Bambu).Verder een filmpje gekeken en weer naar El Pobre Diablo geweest. Dit keer trad er een experimentele studenten performanceband op met hiphop en drum en bass invloeden. Beetje vaag. Maar wel grappig. Alleen jammer dat de zangeres heel lelijk zong, dus we hebben het niet uitgeluisterd.

De dag erna vroeg naar de grens gegaan met de bus. In Tulcan hebben we twee deense meisjes ontmoet met wie we naar Pasto (Colombia) zijn gegaan.

Vanochtend weer vroeg de bus genomen en nu zitten we in Popayan. We zijn benieuwd. Het schijnt een hele mooie stad te zijn, dus dat gaan we zo bekijken...

• 08 Juni 2010 - 17:04

Johan_petra:

jullie komen al steeds dichterbij en we kijken al naar jullie uit.geniet nog even goed de aankomende dagen