29 en 30 mei - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Johan Sprong - WaarBenJij.nu 29 en 30 mei - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Johan Sprong - WaarBenJij.nu

29 en 30 mei

Door: decolombiaantjes

Blijf op de hoogte en volg Johan

30 Mei 2010 | Ecuador, Quito

Helena:

Gisterochtend hebben we Joost (mijn neef) ontmoet in zijn hostel (Casa Bambu). We hebben met hem, zijn vrouw en haar dochter ontbeten.
De dochter van zijn vrouw had ik al ontmoet toen ik hier vele jaren geleden met mijn vader was. En hoewel zij een stukje jonger is dan ik, kon zij mij nog herinneren.
Joost ging het einde van de ochtend al naar zijn hostel aan de kust. Dus de rest van de dag hebben we rondgelopen in Quito.
Echt een heel anders dan Colombia. Alles is hier veel schoner, groter en weidser. En veel groen!
´s Avonds lekker gegeten in een heel leuk eetcafe waar een bandje speelde (soort Rotown, maar dan leuker). Het leuke was hier dat de tafels bleven staan toen de band begon en we lekker konden eten met live muziek.

Vanochtend hebben we eerst de zoon van Joost ontmoet (die had ik voor het laatst gezien toen hij 5 was).
Daarna zijn we gaan kijken naar de fietsers (op zondag is een gedeelte van de stad autovrij voor de fietsers). En er speelden bandjes en er waren fietsdemonstraties. Heel leuk!
Later hebben we rondgelopen in het oude centrum van de stad. Echt heel erg mooi en heel goed onderhouden.
De stad is in 10 jaar tijd echt veel veranderd!! Je ziet geen zwerfkinderen meer en het is veel drukker.
Vanavond gaan we naar Canoa. Dat ligt aan de kust. Dan gaan we Joost weer opzoeken. Nu al zin om surfles van hem te krijgen. Al denk ik dat het niet veel gaat worden....

  • 31 Mei 2010 - 07:55

    Laura :

    hihi, leuk bericht :)
    op dit moment ben ik stik jaloers
    en mis jullie wel!

  • 31 Mei 2010 - 14:22

    Maya En Leo:

    Hola! Que tal? Ya podéis hablar un poco de espanol?

    Leuk hoor om jullie reisverhalen te lezen.

  • 01 Juni 2010 - 17:57

    Johan Sprong:

    Un poco....
    Maar het gaat wel steeds beter. We redden ons aardig met onze woordjes... Ik heb echt zin om op Spaanse les te gaan. Het is een leuke taal!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Quito

Colombia & Equador

Recente Reisverslagen:

10 Juni 2010

Popayan en Bogota

07 Juni 2010

Quito, Pasto, Popayan

05 Juni 2010

2, 3 en 4 juni

01 Juni 2010

31 mei en 1 juni

30 Mei 2010

29 en 30 mei
Johan

De oorspronkelijke bewoners ( Indianen) van Colombia.

Actief sinds 29 April 2010
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 35848

Voorgaande reizen:

04 Februari 2012 - 29 Februari 2012

Colombia 2012

03 Mei 2010 - 24 Juni 2010

Colombia & Equador

Landen bezocht: