de tocht naar st.augstin - Reisverslag uit Bogotá, Colombia van Johan Sprong - WaarBenJij.nu de tocht naar st.augstin - Reisverslag uit Bogotá, Colombia van Johan Sprong - WaarBenJij.nu

de tocht naar st.augstin

Door: decolombiaantjes

Blijf op de hoogte en volg Johan

10 Februari 2012 | Colombia, Bogotá

ola lieve allemaal
donderdag zijn we met prive-chauffeur vertrokken naar st.augstin voor een 6 uur durende rit.het is een en al slalommen over de weg door alle gaten .koeien en honden op de weg.er is zoveel te zien,de tijd gaat snel. door het mooie andesgebergte gereden mooie panorama´s gezien,johan moet natuurlijk een paar keer de auto uit om foto´s te maken.we kwamen aan bij een mooie hacienda in koloniale stijl,prachtig uitzicht op het andesgebergte.
we zitten wel buiten het dorp ongeveer 2km.de hacienda heeft een prachtige tuin goed verzorgd net als in de koffiedriehoek finca maria .
vandaag vrijdag zijn we met humberto onze gids naar een archeologisch park geweest.een 5 uur durende wandeltocht langs beelden en graftombes.humberto was een geweldige gids,hij wist ook erg veel over de flora en fauna.over de beelden zijn we veel te weten gekomen.de beelden van steen zijn uitgehouwen met stenen bijtels door de indianen.ze zijn wel 2000 tot 3000 jaar oud.humberto had een fluit bijzich de bamboo genaamd,hij speelde voor ons onder het wandelen verschillende liederen.onderweg liet hij ons ook bloemen eten.vlijtig liesje en de nationale bloem geel van kleur.het was een onvergetelijke toer.nu zitten we in st.augstin in het centrum in een internetcafe het is nu 10 voor drie
.we gaan nu de plaats verkennen.
saludos ik mis jullie kusjes mama

• 11 Februari 2012 - 18:27

Jan:

Blijft leuk om jullie op deze manier te volgen! Denk om de kuilen!

• 11 Februari 2012 - 18:49

Helena:

Wij missen jullie ook hoor! Maar het is fijn om te horen dat alles zo goed gaat!
    Liefs, Helena

• 11 Februari 2012 - 18:51

Mario:

En Mario dus ook! ;-)

• 11 Februari 2012 - 19:17

Jorinde:

hey mam,

het klinkt allemaal heel mooi! En dan nog lekker weer ook, hier nog steeds vrieskou. Jeroen ging op zijn blote voeten door de sneeuw op mijn balkon, de gek! Alles gaat z'n gangetje hier, Mario en Helena komen binnenkort in vlaardingen eten, gezellig.
    Geniet ervan, groetjes aan paps, xxx