foto´s plaatsen - Reisverslag uit Bogotá, Colombia van Johan Sprong - WaarBenJij.nu foto´s plaatsen - Reisverslag uit Bogotá, Colombia van Johan Sprong - WaarBenJij.nu

foto´s plaatsen

Door: decolombiaantjes

Blijf op de hoogte en volg Johan

11 Februari 2012 | Colombia, Bogotá

Wat jorinde zegt mbt het plaatsen van de foto´s doe ik ook maar toch was ik ze kwijt. nu heb ik op de 2e geheugenkaart ook foto´s gezet maar ik zie dat ik bij deze pc in het cafe niet kan plaatsen. dus heb geduld en leuk dat jullie reageren

we zullen thuis wel een diavoorstelling geven onder het genot van cokebladeren. we hebben de smaak te pakken.

op dit moment is het 14,30 uur hier en erg warm. Goed voor een cervesa

johan

  • 11 Februari 2012 - 19:38

    Helena En Mario:

    Nou, wij zijn daar sowieso bij! ;-)
    Kom maar op met die foto's en bladeren! Misschien zijn de foto's dan nog wel veel mooier?

  • 12 Februari 2012 - 18:47

    Oma:

    Lieve johan en petra, een indrukwekkende en mooie begrafenis gehad. Met mij alles goed. Liefs, ma.

  • 12 Februari 2012 - 18:48

    Jorinde En Jeroen:

    We zijn nu bij oma, en hebben net lekker gegeten. Liefs

  • 12 Februari 2012 - 21:53

    Mario:

    Salud! Veel Plezier!!!!!!!!!!! x mario

  • 12 Februari 2012 - 22:32

    Paul:

    Hallo guys,

    Je zal er wel schik van hebben dat de reis goed is voorbereid....leuk om te lezen weer, heb net zelf ook maar coke genomen...cola dan...
    Groten uit Mijas, Spanje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Johan

De oorspronkelijke bewoners ( Indianen) van Colombia.

Actief sinds 29 April 2010
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 35851

Voorgaande reizen:

04 Februari 2012 - 29 Februari 2012

Colombia 2012

03 Mei 2010 - 24 Juni 2010

Colombia & Equador

Landen bezocht: