Einde droom-roots reis in zicht - Reisverslag uit Cartagena, Colombia van Johan Sprong - WaarBenJij.nu Einde droom-roots reis in zicht - Reisverslag uit Cartagena, Colombia van Johan Sprong - WaarBenJij.nu

Einde droom-roots reis in zicht

Door: decolombiaantjes

Blijf op de hoogte en volg Johan

20 Mei 2010 | Colombia, Cartagena

Aan alles kont een eind zo ook aan onze droom reis van Piet en mij.Het is voor ons een overgetelijk reis geworden met enorm veel hoogtepunten. Huize Cran was wel één om nooit meer te vergeten, dan het feit dat we met z´n vijven een fantastische band hadden tijdens deze doormreis. BEDANKT Jorinde,Mario en onze Helena, jullie hebben ons een geweldige reis bezorgd.
Mochten jullie die de reisverslagen lezen ook besluiten om onze spoor in het prachtige, overweldigende, vriendelijke COLOMBIAte volgen vergeet dan niet dat je hier in Zuid Amerika behoorlijk gestoken wordt door diverse insekten. De dames werden ´LEK¨ gestoken ondanks de anti muggen middelen ervoor cq erna.
Iedereem kwam behoorlijk aan bod wat dat betreft maar dat is inherent als je in de oa jungle verblijft.
Het ga jullie goed en we zien-horen elkaar weer volgende week.
Bedakt voor jullie geweldige reacties.
Paul je kan nu gaan boeken het is safe hier
Laurian verheug je op de verhalen volgende week
Ans bedankt en we zijn onzettend rijk tov de arme stakkers die we hier gezien hebben
Marcel bij de Roteb kan je een loopwieltje huren dan zie je dat jouw afstand niet klopt
John,ik weet nu wat Kim doormaakt in
Suriname, je kan je niet hierin verplaatsen maar wij wel en zullen jou eea bijbrieven.

johan & piet

• 20 Mei 2010 - 15:52

Trees:

Hey lieve luitjes, wat een prachtige reis en wat een mooie verhalen. We hebben genoten van jullie verhalen en zijn ontzettend benieuwd naar jullie verhalen en foto's!@!!
    Goeie reis naar huis en tot gauw!!

• 21 Mei 2010 - 07:36

Paul:

Leuk dat het zo'n geslaagde familiereis is geworden. Wij gaan even een weekje weg en als we terug zijn neem ik contact op...ben heel benieuwd om alle ervaringen te horen. Alhoewel we door jullie mooie verslagen al een goed beeld gekregen hebben.