laatste nachtje in Colombia - Reisverslag uit Bogotá, Colombia van Johan Sprong - WaarBenJij.nu laatste nachtje in Colombia - Reisverslag uit Bogotá, Colombia van Johan Sprong - WaarBenJij.nu

laatste nachtje in Colombia

Door: decolombiaantjes

Blijf op de hoogte en volg Johan

21 Mei 2010 | Colombia, Bogotá

Voor pap, mam en mij is het laatste avondje in Colombia aangebroken. Nog even terug in hotel Chorro de Quevedo, waar we weer hartelijk werden ontvangen.
Morgenochtend de laatste cadeautjes en souvenirs kopen. Want nu hoeven we niet meer te letten op gewicht zoals bij binnenlandse vluchten!
Mario en Helena gaan morgenochtend naar een moederdagfeest in een armere wijk van Bogota, dus om 9 uur ´s ochtends moeten we al afscheid nemen.
Ze hebben beloofd de site voort te zetten, dus we hebben nog 3 weken nieuwe verhalen te goed!

• 22 Mei 2010 - 09:51

Corrie Van Haasteren:

Beste mensen,

Het zit erop voor jullie en straks zul je weer moeten wennen aan het gewone leven in Nederland.
    Maar jullie zullen altijd de herinneringen aan deze prachtige reis met je mee dragen en dat lijkt mij een heel fijn bezit.

Fijn dat Helena en Maria met de verslagen door gaan.Ik ben heel benieuwd naar wat ze nog meer gaan beleven.

Groetjes van mij.