de helft van de familie is weer thuis - Reisverslag uit Bogota, Colombia van Johan Sprong - WaarBenJij.nu de helft van de familie is weer thuis - Reisverslag uit Bogota, Colombia van Johan Sprong - WaarBenJij.nu

de helft van de familie is weer thuis

Door: decolombiaantjes

Blijf op de hoogte en volg Johan

23 Mei 2010 | Colombia, Bogota

Terwijl Mario en Helena verder reizen (ze hebben belooft ons via de site op de hoogte te blijven houden van al hun avonturen) waren het voor pap, mam en mij 2 zware dagen van reizen. Nu ik weer thuis ben bij m'n jochies, heb schoongemaakt en een was heb gedraaid kan ik weer even terugdenken aan de vliegreis. Tjonge, buikloop en misselijkheid hebben ons nog nooit op zo'n verkeerd moment getroffen. Dat was dus een domper op de afsluiting van een ontzetend gave, prachtige reis.
Fotoboeken en verhalen over onze avonturen zullen er de komende tijd genoeg zijn, blijf ook Mario en Helena verder volgen, zij gaan nog hele leuke dingen doen!

• 28 Mei 2010 - 12:42

Evert:

Vandaag op het werk heb ik ongeveer 5 verslagen gelezen. Ik was een beetje achter.Gewoon geen tijd genomen. Je vliegt dan wel door de tijd en door het land. Erg spannend allemaal en heel indrukwekkend. Wel opletten nu bij de pinautomaat je hebt geen achtervang meer. Fijne reis verder en groet van Ivon.

• 29 Mei 2010 - 18:51

Johan Sprong:

Dank voor de tip. We hebben gelukkig al te horen gekregen welke pinautomaat hier veilig is (met bewaking) in Quito.
    En de groetjes terug natuurlijk!