Muziekles CRAN - Reisverslag uit Bogotá, Colombia van Johan Sprong - WaarBenJij.nu Muziekles CRAN - Reisverslag uit Bogotá, Colombia van Johan Sprong - WaarBenJij.nu

Muziekles CRAN

Door: decolombiaantjes

Blijf op de hoogte en volg Johan

25 Mei 2010 | Colombia, Bogotá

Vanmorgen zijn Helena en ik vroeg vertrokken om met diverse bussen en taxi,s huize cran voor de 2e keer te bezoeken.

Deze keer om de kinderen te verblijden met een muziekles/workshop.

De grap was dat bij aankomst niemand van de begeleiding engels sprak, dus moest ik met mijn drie woorden spaans les gaan geven.

Ik kan vertellen dat geen makkelijke opgave was ,maar met wat handen en voeten werk, waren de kinderen super enthausiast.

Aan het eind hebben we aan CRAN een gitaar cadeau en geld donatie (Inzameling actie, bedankt voor doneren!) gegeven en zijn we in goede moet naar het hotel terug gegaan.

We staan nu op het punt met de bus te vertrekken naar Cali. (reisduur 10 uur)

Hasta Luego!

Mario en Helena

• 25 Mei 2010 - 22:00

Laura :

echt helemaal helemaal leuk! gaf dus wel voldoening? en goede moed dus ;) ik ga ff opzoeken waar Cali ligt. goede reis weer!! liefs, Laura

• 26 Mei 2010 - 09:52

Johan:

Leuk dat jullie nog even teruggeweest zijn bij Huize Cran om muziekles te geven. In totaal hebben we het bedrag van
    2.127.600 peso's
    (€ 900,--) kunnen schenken aan Cran dankzij fam/kennissen/ vrienden etc. Veel succes op jullie verdere reis en we houden contact

• 27 Mei 2010 - 21:51

Corrie Van Haasteren:

Hallo,

Wat ontzettend leuk die muziekles. Het lijkt me inderdaad heel moeilijk om te doen als je geen woord Spaans spreekt.Maar het is je kennelijk gelukt, knap hoor.
    Ik denk dat alle kinderen uit dat tehuis nu wel naar Nederland willen komen om zo te worden als jij.Heel bijzonder vind ik het.
    Groetjes van mij.

• 29 Mei 2010 - 05:50

Jorinde:

Hey beidjes, nog ons fantastisch nieuwe nummer gespeeld: Senor, senor, la cuenta, por favor!?
    Gelukkig dat jullie weer snel hersteld zijn, hier in Capelle zijn we nog steeds niet helemaal beter. Goede reis naar Quito, en tot gauw!

• 29 Mei 2010 - 18:50

Johan Sprong:

Hahaha. De kinderen hebben inderdaad het la cuenta lied gezongen.
    En er trommel bij gespeeld. Na een tijdje zongen we in plaats van de woorden la cuenta een naam van een trommelaartje en die mocht dan een solo doen. Was heel leuk!